Retail si FMCG

Cei mai mari jucători din retail fac mișcări importante pe piața locală și internațională

scris de hitchmosher

22 august 2014

jocCei mai importanți jucători din retail și FMCG poartă „lupte” grele pe piața națională și internațională. În acest domeniu reacția rapidă la mișcările de pe piață este esențială pentru menținerea și creșterea afacerilor într-un mediu foarte concurențial.

Pe plan internațional, grupul francez Auchan, se confruntă cu o scădere a ritmului de creștere a cifrei de afaceri. Pentru prima jumătate a anului, retailer-ul francez a înregistrat o creștere de 7,9% față de perioada similară a anului trecut.

În același timp Lidl lansează un nou concept de magazin denumit „Now or Never” (Acum ori niciodată), concept care va fi deschis în Olanda. Magazinul va fi folosit pentru eliminarea stocurile de produse non-alimentare pe care lanțul de magazine la introduce alternativ pentru diversificarea ofertei de bază.

O mișcare interesantă vine din partea celor de la McDonald’s care intenționează să intre pe rafturile supermarket-urilor cu o serie de produse pe bază de cafea comercializate sub marca McCafe.

Pe plan național, rețeaua Metro Cash&Carry România, parte a Metro Group, este afectată de amplul proces de restructurare implementat la nivelul global al grupului. Restructurarea a fost impusă de performanțele din ce în ce mai slabe ale grupului.

Surse: PlanetRetail, Retail & FMCG

Articole asemanatoare

Sectorul Retail și FMCG rămâne unul extrem de dinamic și în perio...

În plină perioadă de concedii, marii jucători de pe piața de Retail și FMCG funcționează cu „motoarele turate la maxim”, fac mișcări strategice interesante și se dezvoltă către nișe cu potențial pentru...

Mai multe detalii

Cele mai recente mișcări de pe piața locală de Retail și FMCG ara...

Jucătorii din retail și FMCG sunt într-o permanentă mişcare, adaptându-se condițiilor unei piețe foarte dinamice. Concurența în domeniu este acerbă, iar consolidarea bazelor companiei, în vederea susținerii ...

Mai multe detalii

Cum au încheiat anul 2014 retailerii din România?...

Ultima lună din 2014 a debutat cu pasul către online făcut de lanțul francez de hypermarketuri, Cora. Francezii au lansat în România serviciul coradrive.ro, care propune clienților comenzi online cu livrare la dom...

Mai multe detalii