Uncategorized

Reducerea costurilor cu utilitățile la birou: sfaturi practice

scris de hitchmosher

09 februarie 2016

Pentru o afacere, optimizarea costurilor trebuie să fie o preocupare esențială; de aceea, este foarte important ca toate resursele de care are nevoie afacerea pentru a funcționa să fie utilizate rațional. De multe ori, facturile la utilități pun o presiune financiară foarte mare asupra bugetului lunar, așa că, pentru ca această presiune să se diminueze, ar trebui respectate câteva reguli care își vor dovedi eficiența încă de la următoarea factură.

Contorizare separată
În primul rând, pentru a putea eficientiza consumul de energie în birou, este nevoie de o contorizare separată pentru spațiul afacerii. De cele mai multe ori, în clădirile de birouri, contorizarea se face pe toată clădirea, după care se împarte la chiriași în funcție de o serie de variabile: suprafață ocupată, număr de persoane, etc. Este foarte posibil ca aceste formule să-i dezavantajeze pe cei care consumă mai puțin, favorizându-i pe marii consumatori. Mai mult, există soluții moderne de contorizare, care permit înregistrarea consumurilor pe zone. Datele reieșite din aceste măsurători pot fi extrem de valoroase într-un proces ulterior de eficientizare energetică.

Sistemele de iluminat
Pentru a favoriza consumul eficient al resurselor, o actualizare a sistemului de iluminat este un pas necesar. Dacă pe corpurile de iluminat nu sunt încă montate becuri ecologice, atunci este momentul să faci acest pas. Dacă vrei să ajungi la un alt nivel al eficienței sistemului de lumini, poți trece direct la tehnologia LED, mult mai economică, mai durabilă și cu un impact mai mic asupra mediului. Costurile pentru montarea tehnologiei LED sunt încă destul de ridicate, dar pot să fie amortizate destul de repede, în cazul unei exploatări intense.

Aerul condiționat, o lovitură la bugetul firmei
Vara, când aerul condiționat funcționează toată ziua, factura la energie electrică crește imediat. Totuși, în ciuda costurilor destul de mari, aerul condiționat rămâne indispensabil pentru a asigura confortul termic în birou. Dacă aparatul de aer condiționat este vechi, nu ar strica să îl înlocuiești cu un model mai nou, încadrat într-o clasă superioară de eficiență energetică. Mai mult, mentenanța regulată a acestor aparate este foarte importantă pentru ca ele să funcționeze la cei mai buni parametri.

Programul de lucru flexibil
O bună metodă de reducere a costurilor cu utilitățile ar fi acordarea unei oarecare flexibilități angajaților, permițându-le să lucreze și de acasă. Dacă natura job-ului nu impune o prezență permanentă la birou, atunci lucrul de acasă nu va influența activitatea firmei. Această flexibilitate va reduce și costurile cu transportul suportate de angajat, așa că posibilitatea lucrului de acasă una sau două zile pe săptămână va fi apreciată cu siguranță.

Tehnologia schimbă biroul, îl transformă dintr-un spațiu fizic, într-unul virtual, iar unele companii din domenii moderne profită din plin de această schimbare, abordând munca într-un alt fel, într-un fel orientat pe angajat, dar care are un impact direct asupra costurilor fixe ale firmei.

Articole asemanatoare

Danya Cebus a dat startul rezervărilor pentru cel de-al patrulea bloc...

Danya Cebus a demarat procesul de vânzare și a deschis rezervările pentru apartamentele ce vor fi construite în cadrul celei de-a patra faze a complexului rezidențial Denya Forest din Timișoara. De vânzarea apart...

Mai multe detalii

Legea dării în plată...

Legea dării în plată a fost adoptată pentru a veni în ajutorul persoanelor care au achiziționat o locuință prin intermediul unui credit bancar și care ajung în incapacitatea de a continua plata împrumutulu...

Mai multe detalii

Închirierea sau achiziționarea viitoarei locuințe?...

  După o anumită vârstă, tinerii È™i familiile tinere se confruntă cu dileme legate de viitoarea locuință, iar cea mai dificilă decizie este aceea privind închirierea sau achiziÈ›ionarea unei case. Ã...

Mai multe detalii